همراه شو

رستنی ها کم نیست

من و تو کم بودیم

خشک پژمرده تا روی زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست

من و تو کم گفتیم

مثل هذیان دم مرگ از آغاز

چنین درهم وبرهم گفتیم

دیدنی ها کم نیست

من و تو کم دیدیم

بی سبب از پاییز

جای میلاد اقاقی ها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست

من و تو کم چیدیم

وقت گل دادن عشق روی دار قالی

بی سبب حتی پرتاب گل سرخی را ترسیدیم

خواندنی ها کم نیست

من و تو کم خواندیم

من و تو ساده ترین شکل سرودن را

در معبر باد با دهانی بسته واماندیم

من و تو کم خواندیم

من و تو واماندیم

من و تو کم دیدیم

من و تو کم چیدیم

من و تو کم گفتیم

وقت بیداری فریاد

چه سنگین خفتیم

من و تو کم بویدم

من و تو اما در میدان ها

آنک اندازه ما می خوانیم

ما به اندازه ما میبینیم

ما به اندازه ما می چینیم

ما به اندازه ما می گوییم

ما به اندزاه ما می روییم

من و تو

کم نه، که باید شب بی‌‌رحم و گل مریم و بیداری شبنم باشیم

من و تو

خم نه و درهم نه و کم هم نه

که می باید با هم باشیم

من و تو حق داریم در شب این جنبش

نبض آدم باشیم

من و تو حق داریم

که به اندازه ماهم شده

باهم باشیم

گفنتی ها کم نیست

نظرات 8 + ارسال نظر
کوچولو جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:40

سلام
وبلاگ قشنگی داری.
ای ول
دمت گرم.
لطفا اگه وقت کردی به این آدرس هم یه سری بزن
http://ayne-eshgh.blogfa.com
مال یکی از بهترین فرشته هاییه که دیدم .
گله.گل.
ممنون میشم

حسین جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:23

به نظرم کم که هیچ، بعضی جاها اصلا نخواندیم و نچیدیم و نگفتیم
قشنگ بود

Z دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 http://www.zbaby.blogfa.com


براستی آدم تحت تاثیر قرار می گیره
واقعن حدیث نفس ماست این شعر

اما جدیدن یه مشکل مانیتور من پیدا کرده، فکر کنم باید ببرمش تعمیر. هر چی گشتم اسم شهیار رو ندیدم. خوب حیف بود که وجه ادبی قضیه به خاطر کوررنگیه مانیتور من از بین بره

salman چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:55 http://noah1363.blogspot.com

خیلی باحال بود. تا حالا نخونده بودمش

[ بدون نام ] شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:21

قشنگ بود ، خیلی، فقط یه سوال این شعر یه امیده یا یه شروع دوباره یا اینکه رنگ و بوی افسوس داره ؟

دیوانه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:51 http://divaneh-sho.persianblog.ir

گفنتی ها کم نیست. من و تو کم گفتیم.
این قسمتش خیلی قشنگه

مهسا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:19

یا کم یا دیر!!

خودم دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:41

به مهسا: اصلا نگفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد