نمیدونم چرا دارم از خودم دور میشم

از اونی که میخواستم باشم و الآن نیستم

کسی که هر روز به جای نزدیک شدن بهش ازش دور میشم

اشتباهات زیادی کردم ، میدونم

یه جاهایی باید محکم می ایستادم و میگفتم نه و جرات نکردم

یه وقتایی یه کارایی کردم که نباید میکردم

باید فکر کنم ، به همه چی 

باید برگردم به گذشته و ببینم این دور شدن از کی شروع شده 

 و بالاخره باید تصمیم بگیرم و این سختترین قسمت کاره

 

یه جایی خوندم :

شجاع ترین آدم کسیه که میترسه ولی بالاخره تصمیم میگیره

و من باید سعی کنم شجاع باشم

از پاساژ آرین متنفرم

فیلم Damage اینجوری تموم میشه :

       برای بریدن از این دنیا زمان خیلی کمی لازمه

       اون چیزی که سرنوشت ما رو رقم میزنه دور از دسترس ماست

       ماوراء آگاهی ماست

       ما همه در برابر عشق تسلیمیم

       چون عشق به ما یه جور حس ناشناخته ای میده

       دیگه هیچی اهمیتی نداره